Friday, October 23, 2009

lega...

Alhamdulillah..petang td baru je lepas saat-saat yang getir dan agak mencabar bagi aku.. ape taknye, aku terlibat dengan pertandingan debat untuk kursus keterampilan berbahasa..walau apepun aku berjaya mengharuginya walaupun aku tak penah ada pengalaman dalam debat. tak sangka aku boleh wat..ehe..cayalah irma!!!!!!!! (bangga siOt!!!) opssss bhs agk kasar..arhh..xtau nak digambarkan macam mana perasaan aku sekarang hapy giler! sekarang aku yakin, kalau tak cuba mana nak tau..tol tak? ( betul2 , aku jawab sendiri da......) baru aku tau kemampuan aku takat mana.. di sini aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada Pn.Norazlina Kiram yg memberi peluang untuk aku melibatkan diri dakam debat ala parlimen td..dia bnyak bg sokongan dan tunjuk ajar. tak lupa buat my dady( abah) yang sentiasa mendoakan kejayaan anakmu dan memberi sokongan moral..tak lupa buat insan tersayang dan rakan-rakan yang banyak membantu dan memberi sokongan..i love u all lah!!! Mmmuah!..

No comments:

Post a Comment