Tuesday, November 3, 2009

Part Time..

arini aku wat part time kat PKNS Bangi..erm..msti korang tertanya-tanya aku wat kerja ape??uhu..adakah aku jadi pengurus kat sni,atau dj pasaraya,atau pak gat hahaha..sebenarnya aku tolong kawan aku berniaga boot..erm..budak yang keje ngan die boleh cuti lak so die klamkabut cari pengganti..so aku yang baik hati lagi rajin bgun pagi inilah yang membantu..sorang2 lak 2..pergh..aku watla mcm aku punya kedai.dalam hati hanya tuhan ja yang tau(seram si0t!) aku mane penah wat kerja2 camni..aku wat confident ja haha..erm..tapi best gak daripada xde wat ape2 kat umah?(dok melangut depan tv de,tv pon dah naik bosan tgk muka aku kahkahkah..)korang tau tak mcm2 jenis pelanggan yang ada (mcm2 perangaila..)best jugak tengok gelagat pelanggan(mcm aku jugkla cerewetnya..mestila kita sebagai pelanggan mau yang terbaik baru puas hati,)eh aku ni fanatik lak..dah2..aku nak smbung wat kerja lak..caw cin caw! Ariyos....

1 comment:

  1. haha...rajin bangun pagi ke? ha...bagus sangat la tu. daripada dok melangut je depan tb. kan dapat pahala tlg orang camtu

    ReplyDelete