Friday, November 13, 2009

EXAM MOOD..

Aku baru je selesai menjawab exam kesusasteraan dalam multimedia..seronok gak aku menjawabnya..hahaha..tp masa tak cukupla pulak so aku tertinggal 1 soalan..pergh..frust aku! aku pon tak taula kenapa aku seronok sangat setiap kali pas jawab soklan exam walaupun susah(macam hampeh ja uhu..)tak kiralah paper ape pon..hurm..mungkin dah jadi habit aku..habit???(bagus ape..haha)besok hari terakhir peperangan..(exam daa..)aku akan bertempur sehabis mungkin arggh..tak kira apa nak jadi sekalipun..uhu..(semangat si0t! jgn angan2 mat jenin ja,hukhuk..) terbaiklah irma(p/s: pinjam ayat liyas kihkihkih..)aku ni suka bagi semangat kat diri sendiri, yela sape lagi yang motivate aku kan? ayat yang aku slalu guna ialah : CHAYOK IMA! PASHA! I CAN DO IT! RELAX..HAHA..pastu aku akn rasa tenang dan bersemangat..kalau korang tak caye korang try buat.hehe..kalau xde hasil maknenye korang xde perasaan! huhu..yang pnting "USAHA"!

No comments:

Post a Comment