Saturday, March 20, 2010

sambungan cerita denial

Huuh..kau masih tak mahu berterus terang lagi Sam! Apa nak jadi dengan kau ni?( masih dalam denial huhuhu) jangan sampai kau kene tangkap kering sudah..nanti sapa yang malu? Mereka dan keluarga mereka( kau la yang malu sengal….huuuh) keesokan harinya aku didatangi oleh Si Len, mengadu pasal kau lagi..tak habis-habis. Kesian gak aku tengok dia..tapi aku nak buat macam mana tak kan kau nak tunggu aku yang panggilkan tok kadi(huahuahua, memandai-mandai jek aku ni) ha ni lagi sorang Si Mud ada je yang yang tidak kena aku pulak yang dipaksa suruh kau berterus terang ke kau nak ke?? Ishh..apa kena mengena ngan aku ni(konpius) aku ke yang dalam denial??? Oh tidakkkkk! Seharusnya kau yang mengalah.jangan biarkan spekulasi-spekulasi liar menyelubungi hidup kau.tentu kau tak mau kan kan? Apalah yang kau nak sembunyikan lagi ke pasangan kau tu huduh sangat eh, kalau huduh tak kan ko suka lak kan..hurmm..tapi kalau dah “test” kau nak buat camne ek..aku pon tak boleh nak halang kau. Ishhh..hal kau ni memeningkan kepala aku la..arghhhh!!! pandai-pandai kau la nak hidup..semoga suatu saat kau sedar apa yang telah kau lakukan..kesian Si Len dengan Si Mud..sabar jela….tak pun Korang terjah je depan batang hidung Sam 2 bawak saksi dengan tok kadi sekali habis cerita…………………

No comments:

Post a Comment